Forumsvar skapade

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • ellens
    Participant
    Post count: 5

    Tack för allas svar. Precis som ovanstående så fick även jag till svar från MS-sköterska att försäkringskassan inte accepterar förebyggande sjukpenning. Detta pga att jag endast får 2 infusioner/år.
    Jag har löst det med min chef genom att göra administrativt arbete under pågående infusion men tycker faktiskt inte att det ska behöva vara så….

    ellens
    Participant
    Post count: 5

    Tack för era svar! @maxoanna, jag har träffat läkare och påbörjar behandling med Rituximab nästa vecka. God fortsättning till er!

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)