Forumsvar skapade

Visar 10 inlägg - 661 till 670 (av 717 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Jag fick min första infusion Mabthera i onsdags och dagen efter mådde jag mycket sämre. Inget nytt skov men det är som att alla gamla skador kommit tillbaka med maximal styrka.

    Läkarna säger att det borde gå över inom några dagar och jag har fått kortison för att parera detta. Nu håller jag tummarna för att det lugnar ner sig…

    Nån annan som märkt av något liknande?

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Nu är det två och en halv dag kvar innan jag får första Mabtheran. Jag mår nu rätt risigt. Inget direkt nytt skov men mycket gammalt skit har gjort sig påmint i större utsträckning än på många år.

    Jag har kört på Better Safe Than Sorry-taktiken och trycker nu i mig kortisontabletter varje morgon i tre dagar från och med i morse. Känner mig inte bättre men hoppas att det i alla fall inte blir värre.

    Skönt att ni inte märkt av nått värre än lite kliande och att det verkar funka bra. Klarar jag mig bara från skov känner jag mig väldigt lugn.


    @lovisak_b
    Är också småbarnsförälder och känner verkligen igen svårigheten att särskilja vad som är MSrelaterat och inte.

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Om det inte hade varit för dig och det här ämnet så hade jag inte känt mig tillräckligt motiverad till att bygga om hela sidan.

    Mer om det här: http://ungmedms.com/2015/01/nya-ung-med-ms/

    Tack!

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Tack för i går! Det tycker jag vi gör om!

    Synd att du fick förhinder Sunshine. Hoppas vi ses nästa gång!

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Ses i kväll!

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738
    som svar till: Hej! #1578

    Hej! Välkommen hit!

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Bagpipers tar tyvärr bara emot bordsbokningar på minst 6 pers. 🙁

    Jag har därför bokat bord i pseudonymet Erik Andersson på:
    Oleary’s Fridhemsplan
    Alströmergatan 20
    Torsdagen den 26/2 klockan 19:00

    Jag tänkte passa på att äta middag också, men det är valfritt.

    Vill fler haka på så är det bara att skriva här i tråden så utökar jag bokningen!

    Vi ses den 26:e!

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Så bra! Funkar den 26/2 för dig också sunshine?

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Torsdagen den 26/2?

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Tack för svaret!

    Det är just det där skovet mellan behandlingarna som jag oroar mig som mest inför. Hur lång tid fick du vänta mellan sista Tysabrin och första Mabtheran?

    Jag får vänta sex veckor.

Visar 10 inlägg - 661 till 670 (av 717 totalt)