Forumsvar skapade

Visar 10 inlägg - 581 till 590 (av 717 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • Qbert
    Keymaster
    Post count: 738
    som svar till: Ny Stockholmsträff #3474

    Visst var det trevligt, hoppas vi ses på nästa träff eller på någon av föreläsningarna på Karolinska!

    Jag har luskat lite i varför trådarna inte delas upp på fler sidor. Detta beror på att jag slagit på funktionen som möjliggör svar i flera nivåer (något som jag gillar när man svarar flera åt gången). Av någon anledning slår det av siduppdelningen utan att nämna det. Har lagt in en ny knapp längst upp i varje tråd för att hoppa direkt till det senaste svaret i tråden. På så vis slipper man bläddra. Återkom gärna med mer feedback!

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738
    som svar till: Ny Stockholmsträff #3462

    @imni Hittade du nått paleo-vänligt på Grekiska Kolgrillbaren förra gången ni var där?

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738
    som svar till: Ny Stockholmsträff #3400

    Kul! Då är vi fem!
    Sandra + Tomasni + Donskalman (en rulle) + Qbert + Imni

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Ville bara påminna de som skrivit här tidigare att en ny planeras. De får nämligen ett mail när något skrivs här.

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Ny stockholmsträff planeras nu!
    Se: https://ungmedms.com/topic/ny-stockholmstraff/
    Hoppas vi ses!

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Stockholmsträff planeras nu för fullt!
    Se: https://ungmedms.com/topic/ny-stockholmstraff/

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738
    som svar till: Ny Stockholmsträff #3383

    Kul! 1:a mars funkar för mig med.

    Föreslår att vi ses nära centralen eller stockholms södra så det funkar oavsett var man kommer ifrån.

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Då du nämnde mindfullness kan jag passa på att länka till mina erfarenheter med det som jag skrev om i biblioteket.
    Se: https://ungmedms.com/2015/05/mindfullness-och-ms/

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Har precis läst ”The Brains Way of Healing” efter att jag såg att du nämnde den i nån annan tråd. Riktigt intressant!

    Efter att ha läst boken är jag väldigt sugen att lägga vantarna på en PoNS. För jag har länge tänkt på att hjärnan borde gå att träna sig till att bättre motkompensera för de skador jag har. Har haft planer på att titta på olika mönster dagligen för att träna synen. Det i kombo med en PoNS verkar vara något som faktiskt kan hjälpa.

    Synd bara att den tidigast blir FDA-godkänd i höst och lär kosta väldigt mycket pengar. Läste nått om 5000 USD. 🙁

    Qbert
    Keymaster
    Post count: 738

    Hej!
    Jag jobbar på att lägga till en PM-funktion till forumet. Det är en del jobb men behovet har dykt upp flera gånger tidigare.
    Om ni fått kontakt, ska jag ta bort mail-addressen i ditt svar?

Visar 10 inlägg - 581 till 590 (av 717 totalt)